hj

Bezoek  website

 


Wil je een wijziging voorstellen of meer informatie toevoegen? Neem contact met ons op

Trouvé

Trouvé biedt oplossingen voor bedrijven die hun documenten, facturen, pakbonnen, vrachtbrieven en meer digitaal willen verwerken. Trouvé combineert en koppelt verschillende oplossingen van gerenommeerde wereldwijde marktleiders op het gebied van Document Management, waarvoor het als een van de weinigen gecertificeerd is om mee te werken.

De oplossingen van Trouvé zijn beschikbaar zowel in the Cloud als On-premise. Deze oplossingen bestaan uit een combinatie van producten van toonaangevende fabrikanten, die uitblinken in hun vakgebied en marktleider zijn. Deze producten kunnen zowel afzonderlijk als geïntegreerd met elkaar worden toegepast, en Trouvé gaat graag met bedrijven in gesprek om te bekijken hoe deze oplossingen binnen hun eigen organisatie kunnen worden toegepast.

De vier hoofdfunctionaliteiten van Trouvé zijn scannen, herkennen, archiveren en beheren. Met diverse document scanners kunnen papieren documenten worden gescand, van snelle scanners voor grote hoeveelheden papier tot mobiele scanners voor onderweg. Alle benodigde informatie wordt automatisch gelezen en gekoppeld aan een database of softwarepakket, ongeacht het type formulier. Documenten kunnen digitaal worden gearchiveerd en op een eenvoudige manier worden teruggevonden met behulp van metadata. Ten slotte kunnen zakelijke processen automatisch worden geactiveerd door middel van workflow, waardoor er een duidelijke werkwijze ontstaat en papierstromen makkelijker verlopen.

Daarnaast maakt Trouvé het werken met papierloze documenten mogelijk door middel van OL Connect technologie. Bijvoorbeeld door het vervangen van papieren werkbonnen door digitale versies op tablets, waardoor gegevens kunnen worden ingevuld, handtekeningen kunnen worden gezet en documenten direct kunnen worden verzonden naar de desbetreffende personen.

 

Benieuwd naar soortgelijke tools? Bekijk ze hieronder: